سلآموز بیاموز تا سالم باشی

سلاموز

سلاموز در مسیر رشد و تعالی - انتخاب سلاموز بعنوان تیم فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر


هر کاری که با عشق، باور عمیق قلبی و با هدف یاری رساندن خالصانه صورت پذیرد، پاداشهایی فراتر از انتظار را دریافت خواهد کرد. آنچه که چاشنی هر قدم از تلاش همیشگی ما در سلاموز بوده و هست عشق ورزیدن به مخاطبین خوبمان و باور عمیق قلبی به شایستگی تک تک شما دوستانِ جان برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین محتوا و آموزشهای حوزه سلامت بوده است. به لطف خداوند و به یاری اعضای خوب تیم سلاموز تا به امروز توانستیم ضمن جلب رضایت مخاطبین ارزشمندمان در طول فعالیت چندماهه علاوه بر مقالات ارایه شده در سلامگ، با راه اندازی خدمات جدیدمان در قالب اطاقهای تجربه‌ی سلاگپ و آموزشهای کوتاه و کاربردی سلابوم در قالب فرایند مطالعاتی، دوره‌های آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر روانشناسی تغییر رفتار و استراتژیهای سواد سلامت را برای گروه گسترده‌ای از بیماران و جویندگان تندرستی عرضه و ارزیابی کنیم. به امید خداوند مهربان و با هدف خالصانه یاری رساندن به تندرستی و شادابی هرچه بیشتر مخاطبین خوبمان با شعار بیاموز تا سالم باشی به پشتوانه‌ی پژوهشهای کاربردی صورت گرفته در تیم علمی سلاموز به زودی آموزشهای کاربردی حوزه سلامت را در دسترس همه‌ی علاقمندان قرار خواهیم داد. 

 

 

هدف و چشم انداز تیم سلاموز از ابتدای شکل گیری ایده تا به امروز گام برداشتن در مسیر تولید محتوای ناب و با کیفیت و با پشتوانه‌ی علمی و پژوهشی بوده است و با عنایت پروردگار در روز مراسم بزرگداشت پژوهش و فناوری واحد فناور سلاموز بعنوان استارتاپ برگزیده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت. این تجلیل هم امید بخش و انرژی بخش برای حرکت پرشتاب ما در دستیابی به اهدافمان خواهد بود و هم وظیفه‌ و مسئولیتمان در تلاش برای سلامت جامعه را بیش از پیش پر رنگ می‌کند. 

 

 

پر توانتر از همیشه در کنار شما خواهیم بود تا برای اساسی ترین پرسشها و نیازهای شما در حوزه‌ی سلامت با بهره‌گیری از دانش بهترین متخصصین و آخرین یافته‌های علمی، محتوایی اصیل و در خور در قالب رسانه‌هایی جذاب ارایه نماییم. این آغاز راه ماست. 

 

29
درباره نویسنده
اکانت رسمی سلآموز که از طریق آن بهترین آموزشهای حوزه سلامت برای فارسی زبانان جهان ارایه می شود. با ما بیاموزید تا سالم باشید.

نظرات
ثبت نظر
salamooz loading ...